Forum Forum Gildii Imperium Strona G│ˇwna Forum Gildii Imperium
Ubi concordia, ibi victoria.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

a jak juz ktos jest zadowolony z siebie to chcecie dowalic

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Gildii Imperium Strona G│ˇwna -> Og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 3:47, 09 Kwi 2014    Temat postu: a jak juz ktos jest zadowolony z siebie to chcecie dowalic

powiedz..
[link widoczny dla zalogowanych]
Po raz pierwszy z poszczeniem spotka┼éam si─Ö 9 lat temu, kiedy to jako 17 latka zainteresowa┼éam si─Ö jog─ů i spotka┼éam pierwszych w moim ┼╝yciu Jogin├│w. Napisz, kiedy masz zabieg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tyle.

Napisa┼éam barelioza, ale oczywi┼Ťcie chodzi o BORELIOZ─ś / kleszcze/ [link widoczny dla zalogowanych] o jakie siatki chodzi????
Pozdrawiam Do tego jeszcze czasem je prostuje. Jest idealna na kolacj─Ö, zwlaszcza w po┼é─ůczeniu z produktami bogatymi w witamin─Ö C. Wiec wszystko zalezy od szpitala i podejscia. O to super, ┼╝e nie b─Öd─Ö sama Ja mam 22 lata. [link widoczny dla zalogowanych]
Dziecko wysz┼éo ze szpitala z odparzeniami na pupie, leczy┼éam chyba ponad tydzie┼ä, by┼éo przegrzane, mia┼éo pe┼éno pot├│wek. Jedyny minus to jezeli pani pracuje to 2 dni wolnego musi byc, bo kurs trwa dwa dni, szczegolly podam osobiscie. najgorzej wychodz─ů te dziewczyny, kt├│re ┼Ťlepo i bezkrytycznie pod─ů┼╝aja za mod─ů. jam dietetycznie Rano- troszke ciemnego pieczywa (1/2 grahamki) Dlatego moja noga wi─Öcej tam nie postanie. jak 3 metry sznurka w kieszeni Niewiem jak zrobi─ç, ┼╝eby kolor wyszed┼é jak chc─Ö.
Witam Wszystkich z u┼Ťmiechem i deszczem
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko ma biustonosz push- up
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wie kt├│ra┼Ť gdzie przeni├│s┼é si─Ö pan Robert z Carlo Biani??

odp.
[link widoczny dla zalogowanych]
weszłam w długich włosach blond, wyszłam w krótkich rudych i wygladam super!
Zywa jestem pewna że w niedługim czasie jeszcze im za to podziękujesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
.............
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hipotetyczna sytuacja, polecam chwile refleksji nad tym. [link widoczny dla zalogowanych] Ale teraz kolejne wyzwanie przede mn─ů - nie przybra─ç!!
Ja BROMKA mam odstawionego,bo z 33 ng/ml mam 8. Jezeli mozna to chce sie przylaczyc do waszej pogawedki.Mieszkam w Veronie (widzialam dwie kobietki ktore tez sa z Verony ale pozniej nie wiem dlaczego zniknely)a szkoda.Ciekawy to topik Julii-tylko szkoda,ze tak malo Was jest no i tak rzadko piszecie-perche? Jogurcik owszem ale z jak─ů┼Ť desk─ů a nie pieczywem. Sama mia┼éam za┼éo┼╝y─ç taki topik, ┼╝eby pozna─ç kobietki z tego rejonu. ┼╗ycz─Ö Ci spokojnego przebiegu ci─ů┼╝y, bezproblemowego rozwiazania i ...... [link widoczny dla zalogowanych]
mam pytanko: Wiem, ze otrzymac staly pobyt jest nieslychanie trudno. ann123-w┼éa┼Ťnie rozgl─ůdaj─ůc si─Ö po w─ůtkach,coraz cz─Ö┼Ťciej da si─Ö to zauwa┼╝y─ç,┼╝e lakarz nie robi bada┼ä,tylko od razu wypisuj─Ö recept─Ö,ptem dziewczyna si─Ö pyta na forum,czemu mi takich bada┼ä nie zleci┼é jak PRL,progesteron ,testostron czy toksoplazmoza...Ja na szcz─Ö┼Ťcie posz┼éam za pierwszym razem,powiedziaam o co chodzi i szybciutko na drugi dzie┼ä si─Ö zacz─Ö┼éa jazda A przez takie podejscie i p┼éacenie uczymy lekarzy takiego podzia┼éu na pacjent├│w lepszych-czyli prywatnych i gorszych-tych na NFZ. A powiedz na jakiej podstawie skierowa┼é podejrzewali ten puls.....jakie badanie co┼Ť z┼éego wykaza┼éo? zazdroszcze i zycze powodzenia! I tak przez 10 dni.
Nie dziwi mnie ze Motylek nie daje rady na tych jajcach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wykonuje wytyczne i instrukcja otrzymywane z centrali sieci.
[link widoczny dla zalogowanych]
6155#&
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja dzisiaj nieprzytomna chodz─Ö, to pewnie, przez to ci┼Ťnienie.
I dlatego ludzie chudna jedzac po 2000-3000 kal na Atkinsie i tyja na 800 kal diet mieszanych. Porownywano diete niskotluszczowa, o umiarkowanej zawartosci tluszczu i niskoweglowodanowa (atkins)
[link widoczny dla zalogowanych]
MARGINESS - W ODPOWIEDZI NA w/w PYTANIE
[link widoczny dla zalogowanych]
B├│l dopada mnie w nocy, najcz─Ö┼Ťciej nad ranem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam pytanie .. [link widoczny dla zalogowanych] Jak wy dziewczyny nosicie torebki?
problem le┼╝y w tym ┼╝e nie rozumiecie facet├│w My mamy inny mechanizm seksualny ni┼╝ wy i to musicie zaakceptowa─ç a nie robi─ç z tego problem├│w Dalszego tw├│j m─ů┼╝ nie chce ogl─ůda─ç i nie przyznaje si─Ö do tego bo wie ┼╝e ty tego nie lubisz wiem po takim twoim stwierdzeniu.... fakt ┼╝e robi takie rzeczy podczas ogl─ůdania tych kobiet (nie chc─Ö powiedzie─ç dosadniej) jest dla mnie przera┼╝ajacy... Witajcie Kochane. wejde jeszcze potem na chwilke, ale juz teraz skladam wam zyczenia : Kr─Öc─ů mi si─Ö tylko ko┼äc├│wki da rad─Ö co┼Ť z tym zrobi─ç?? Jesienna mamo jak po wizycie?? [link widoczny dla zalogowanych]
Na czyj koszt ? Witam, Je┼╝eli spadnie lub nie zmieni si─Ö to zaka┼╝enie zosta┼éo ju┼╝ przebyte i osoba taka nie zachoruje ponownie. kiedy dotykam z─Öb├│w j─Özykiem, faktycznie, s─ů g┼éadsze, ale ┼╝eby bielsze? nieprawda┼╝ ? Ciekawa jestem czy kto┼Ť z was ju┼╝ ucz─Öszcza na kt├│ry┼Ť z tych kurs├│w. ┼Ťwietnie, ze sie zebra┼éa┼Ť.
Kanał nadgarstka zawiera :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Słyszałam że na Schwarkopf ale nei jestem pewna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ju┼╝ Ryba wyci─ůgne┼éa konsekwencje z tego typu wpis├│w.

nie pomagajcie mi bo i tak ju┼╝ mi to przechodzi !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
nik kershaw-i wan`t let the sun go down on zainteresowanych prosz─Ö o tel:
[link widoczny dla zalogowanych]
kana┼éowe to ju┼╝ grubsza sprawa, ale spoko - mia┼éam ich kilkana┼Ťcie w ┼╝yciu Warto zadba─ç, by zaj─ů┼é si─ÖWami kto┼Ť wyspecjalizowany w tej kwestii - ja np.
bo niby nie planuje ale nie mialabym nic przeciwko
nie kocha┼éabym sie z nim wcale np przez miesi─ůc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Jak przygotowania do swiat?
clover - popieram... nie mam wagi, wiec nie moge kontrolowac wagi. Przecie zowulacja jest zaburzona z taka prolaktyna jak ja mam i tak samo progesteron jest zbyt niski ! dodam jeszcze, ze zalezy mi na naprawde widocznym powiekszeniu, podobaja mi sie tez usta Scarlett Johanson i nawet Pais Hilton ale troche ma┼ée, co do ust Angeliny Jolie to przyznam, ze ma duze ale nie takie wypuk┼ée jak mi sie podobaja wiec o takie mi nie chodzi od spalenia nadmiaru t┼éuszczu s─ů treningi cardio trwajace d┼éuzej ni┼╝ 30 min i min 3X w tygodniu... [link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo ladnie chudniesz Prawie 10 kg w miesiac to jest rewelacja !!! prostujesz reszte kadluba i nogi kladziesz na podlodze i prostujesz. Najpierw s┼éysze a p├│┼╝niej widze no i nic z tego nie wiem.dzi─Öki Potem pilniczkiem delikatnie oczysci─ç pazur i wsuna─ç za niego taka nitk─Ö skr─Öcona z waty. Warszawa. Ryszard Rynkowski Wypijmy za b┼é─Ödy Pozdrawiam wszystkich choruj─ůcych na to cholerstwo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i w┼éa┼Ťnie przez takie g┼éupoty jak spirytus i woda utleniona ...
zdecydowania pierwsza czesc Dirty dancing byla milion razy lepsza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Gildii Imperium Strona G│ˇwna -> Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin